Neverta pasitikėti tik KMI ir svarstyklių parodymais

 elektroninės svarstyklėsKMI yra svorio ir ūgio santykio rodiklis, kuris leidžia įvertinti, ar žmogaus svoris yra normalus. Tačiau čia galime įžvelgti šio rodiklio didžiausią minusą, kad jis neįvertina kas, raumenys ar riebalai sudaro kūno masę.

Pavyzdžiui, du vyrai, vienodo amžiaus, ūgio ir svorio, o pagal KMI yra priskiriami nutukusiųjų kategorijai. Tačiau vienas jų intensyviai sportuoja ir jo kūne yra vos kelios dešimtys procentų riebalų. Tuo tarpu, antrasis vyriškis nesportuoja ir jis turi dvigubai didesnį kiekį riebalų. Taigi galima drąsiai teigti, kad pirmasis yra visiškai sveikas, nors KMI nurodo priešingai, o antrajam tikrai vertėtų susirūpinti per dideliu riebalų kiekiu.

Vertinant kūno svorį, svarbu suvokti, kad jį sudaro kaulų, raumenų, organų, vandens ir riebalų masė. Tik įvertinus kūno sudėtį galima teisingai vertinti žmogaus svorį. Kūno sudėtį padeda nustatyti specialus aparatas – analizatorius. Naujesnio tipo elektroninės svarstyklės turi šiuos prietaisus savo sudėtyje. Jie nustato: kūno svorį, raumenų ir riebalų masę, riebalų procentinę išraišką, baltymų, pilvo riebalų kiekį, kūno sudėjimo tipą.

Ypatingai bandant sulieknėti, svarbu stebėti kūno masės parodymus:

– Riebalų kiekio mažėjimas rodo gerą rezultatą. Kartais galima pastebėti, kad kūno svoris nekinta, tačiau mažėja riebalų kiekis, o didėja raumenų. Tai taip pat rodo gerą rezultatą, kurio galima nepastebėti naudojant tik paprastas svarstykles.

– Svorio mažėjimas nemažėjant riebalų kiekiui reiškia, kad mažėja raumenų masė ir skysčių kiekis. Skysčių kiekis greit atgaunamas ir svoris vėl didėja. Sumažėjusi raumenų masė sulėtina medžiagų apykaitą, o pradėjus normaliai maitintis, svoris vėl padidėja (kartais net su kaupu).

– Per didelis riebalų kiekis yra taip pat negerai, kaip ir per mažas. Riebalinis audinys dalyvauja hormonų apykaitoje, todėl dėl per mažo riebalų kiekio gali atsirasti organizmo sutrikimų.

Taigi, ne visos elektroninės svarstyklės gali tiksliai parodyti ar žmogus nutukęs, ar per liesas. Nereikia daryti skubotų išvadų vos išvydus skaičius svarstyklių langelyje. Tik įvertinus kūno masę, gali paaiškėti, kad toks svoris visiškai normalus, o turimas riebalų kiekis yra visiškai sveikas.

 



  • Ar mylimo kūno turi būti daug?
  • Sidabriniai auskarai: prie kokios veido formos jie yra tinkamiausi?
  • Virtuvė be svarstyklių – ne virtuvė
  • GERA KARMA Kanapių baltymai – ekologiška sveikatos priemonė
  • Kaip turėtų būti pasirenkami krūtų implantai ir ką dar būtina žinoti?
  • Kaip išsirinkti masažuoklį: nugarai, kaklui, kojoms, o gal daugiafunkcinį
  • Kaip prižiūrėti garbanotus plaukas, jog vaizdas veidrodyje negadintų nuotaikos?
  • Sąkandžio aukščio kėlimo procedūra: ką sako odontologai?
  • Populiariausios masažų rūšys: visos geros, bet ne visiems tinkančios
  • Treniruotė ant bėgimo takelio ar lauke?

Komentuok

Jūsų elektroninio pašto adresas niekada nebus skelbiamas ar naudojamas viešai.

Security Code: